zaterdag 23 augustus 2008

Opnieuw promotie ?

Hoewel ik meestal een trendsetter ben (zie mijn lampontwerpen), volg ik ook af en toe de trends van het moment. Daarom verwacht ik binnenkort een serieuze promotie op mijn werk.
Het zit zo : tegenwoordig doe ik op een andere dienst binnen hetzelfde bedrijf het secretariaat. Ik denk dat mijn baas op die dienst een boontje heeft voor mij. Dat leid ik tenminste af uit het flirterig gedrag tussen ons (ik maak even abstractie van het feit dat ik daar met mijn ad rem opmerkingen meestal zelf het startsein toe geef...). In navolging van de federale politie en Belgacom, waar de secretaresses een gouden Tia-Hellebautsprong waagden naar een topfunctie, dankzij hun respectieve bazen, vind ik dan ook dat mijn bedrijf niet kan achterblijven.
Om mijn nakende promotie te vieren (en in het vooruitzicht van mijn zware loonbrief binnenkort), heb ik alvast nog enkele uitbreidingssets van The Sims gekocht...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Pas de leeftijd van S (9) eens aan, binnenkort wordt hij 11 !

Sven zei

Voila zie !