donderdag 13 maart 2008

Ook volgend jaar avondschool voor mij ?


Hoewel ik mezelf beloofd had om na de huidige opleiding die ik volg, het even wat rustiger aan te doen en me niet opnieuw in een cursus, lesdagen en examenstress te storten, kan ik niet langer weerstaan aan het aanbod dat minister van onderwijs Frank Vandenbroucke persoonlijk deed.

Jazeker, in 2008-2009 wil hij al een nieuwe opleiding aanbieden in Vlaanderen, "omwille van de nood aan een opleiding zoals die in het buitenland al heel lang bestaat". Wie tussen de regels leest, weet echter dat hij zelf een enorme nood ervaart om mij onder zijn rechtstreekse bevoegdheid te houden. Weinig subtiel is dan ook zijn keuze om deze opleiding (en de haalbaarheid ervan) in eerste instantie in Antwerpen, aan de plaatselijke universiteit, te situeren.

Hoewel ik mij al decennialang heb ingezet binnen een wat andere ideologische context, ben ik ervan overtuigd dat ik de meest geschikte kandidaat ben om deze opleiding met succes te vervolmaken. Mijn deskundigheden inzake marketing, fotografie en onderwijs zijn daartoe immers essentiële voordelen...

Geen opmerkingen: