donderdag 13 december 2007

Druk, druk, druk...


Ik heb niet zo veel gepost de voorbije maand, maar daar zijn heel veel redenen voor, die ik hier nu voor jullie uit de doeken wil doen.
Vooreerst heb ik het bijzonder druk in mijn job : als pr-vrouw hots ik van hier naar ginder (gelukkig vertelt mijn gps waar hier en ginder liggen, of ik was nu ergens TUSSEN hier en ginder, en vind mij dan maar eens terug...), mail, bel, schrijf, fax ik duizenden mensen om ze die dingen te vertellen die men mij opdraagt te vertellen en maak ik presentaties, folders, promo-filmpjes, gezelschapsspelen, kwartetten, blogs en andere ongein om mijn toehoorders zachtjes in slaap te wiegen en hen onze blijde boodschap in te lepelen.
Als ik nog tijd over heb, hou ik mij bezig met tientallen hobby's, een twintigtal opleidingen die ik volg (onderwijzer -zie vorig bericht-, fotografie, management, bloemschikken, oriëntaals koken, origami voor beginners en origami voor gevorderden -ik kreeg korting als ik beide opleidingen samen volgde-, time-management,...), afspreken met zwangere en bevallende zussen, proberen afspreken met vrienden, afspraken verzetten wegens dubbele boekingen, verzette afspraken afbellen wegens driedubbele boekingen, mailen om mij te verontschuldigen omdat ik niet opdaagde bij die vierde boeking die ik intussen al vergeten was, en mijn gezin...
Maar ik heb mij voorgenomen mijn leven te beteren : ik neem ontslag uit mijn huidige leven en solliciteer voor een nieuw, minder druk bestaan (dringend bericht aan mijn werkgever : ontslag is een metafoor ; uiteraard blijf ik graag bij u werken !) Gedaan met alle klusjes die ik doe voor anderen, gedaan met het bijhouden van een agenda (zo heb ik achteraf een excuus voor alles wat ik niet gedaan heb : sorry, ik heb geen agenda...) en gedaan met... leven !
Oeps, waar is die brochure met opleidingen die ik nog niet volgde ?
Oeps, waar is de volgende hobbybeurs ?
Oeps, waar zijn al die telefoonnummers, mailadressen,... ?

1 opmerking:

Sven zei

De cartoon is afkomstig van http://www.senoeni.net/strips/kinderleed/druk.htm